חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטרינג על האש

קייטרינג על האש זה בהחלט דרך נפלאה לארח מסיבה קטנה / גדולה או אפילו להרים אירוע.

זה יכול להיות אירוע רשמי או אפילו חאפלה של יום חמישי בערב, הכל תלוי בהעדפות שלכם.

אגב, בשנים האחרונות זה גם הפך לטרנד פופולרי בקרב אירועים מכל הסוגים – ימי הולדת, מסיבות גג, חתונות, אירועי חברה ומה לא.

למה מזמינים קייטרינג? על אילו דברים צריך לתת דגש כשבוחרים קייטרינג? מהם היתרונות בקייטרינג של על האש בבית?

למה מזמינים קייטרינג על האש?

ככה על רגל אחת? יש הרבה סיבות.

הנה כמה מהן –

  • אווירה מיוחדת – קייטרינג מסוג זה יוצר אווירה חמימה וייחודית, ביחס לסגנונות אחרים של אירועים. קיימת אווירה משוחררת וקלילה, מה שתורם לאווירה המהנה והנעימה של כל האורחים.
  • גמישות – זהו סוג של קייטרינג שניתן להתאים לכל אירוע, בין אם אירוע גדול, קטן, עסקי או פרטי, זה לא באמת משנה. גמישות נוספת היא האפשרות לקיים אירועי על האש כמעט בכל מקום עם הקייטרינג, בחצר הבית, באולם אירועים, בפארק ואפילו בטבע.
  • חוויה קולינרית – אין תחרות עם "פיין דיינינג", אבל חוויה קולינרית אפשר לחוות גם בעל האש איכותי – אין כמו הטעם של בשר טרי שברגעים אלו ממש נצלה על האש. קייטרינג זה מציע מגוון מנות בשריות טריות, סלטים טריים, ירקות צלויים, על מנת להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית שלא ישכחו.

מה חשוב לשים לב בבחירת קייטרינג על האש?

בחירת קייטרינג בשרי לאירוע עשויה להיות משימה לא פשוטה.

עם תכנון נכון וחשיבה נכונה, תוכלו לבחור את חברת הקייטרינג שתתן לכם שירות איכותי ללא פשרות ותאפשר לכם הנאה מאירוע מושלם (וטעים).

אז מה כדאי לקחת בחשבון?

מה התקציב שלכם? קייטרינג על האש יכול להתאים לכל תקציב, טווח המחירים רחב, החל מאירועי חאפלה קריוקי בבית, אירועים קטנים וצנועים ועד לאירועים גדולים.

חשוב שתבחרו בקייטרינג שתוכל לתת לכם שירות איכותי (ואוכל טעים) במחירים נוחים שיתאימו את התקציב שלכם עד כמה שאפשר.

אל תהססו לשאול שאלות – חשוב שתבינו את כל הפרטים הקטנים לפני שתסגרו עסקה, תשאלו את כל השאלות שעולות לכם לראש, וודאו שאתם מקבלים בכתב את ההצעה, כולל פרטי ההסכם, העלות הסופית, התפריט הנבחר, מועד האספקה ותנאי התשלום.

ביטוח זה לא פחות חשוב – מצאתם קייטרינג?

נהדר, לפני סגירת עסקה תבדקו קודם כל שהחברה מבוטחת בביטוח הרלוונטי, כיסויים מפני נזקי צד שלישי למיניהם ופוליסת ביטוח צרכן.

תתאמו ציפיות ותהנו – תתאמו מראש ציפיות עם חברת הקייטרינג לגבי כל הפרטים הקטנים שצריך לסגור מראש, כמו למשל מראה האירוע, סגנון השירות, תאורה על האוכל (במידה וזה חלק מהשירות המוצע), שולחנות ועוד.

אחרי כל זה, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להכין את המפיות ולהנות!

קייטרינג על האש בבית – יתרונותיו

ישנם יתרונות רבים להזמנת קייטרינג על האש, גם אם עושים באירוע גדול או אפילו בבית.

ובכל זאת, לא הרבה מודעים ליתרונות הרבים כאשר משתמשים בשירותי קייטרינג של על האש בביתכם.

קבלו אותם –

  • אתם יכולים להתמקד בהנאה מלאה מהאירוע הביתי שלכם ובבילוי עם האורחים, אין לכם צורך לדאוג לגבי הכנה של אוכל או ניקיון שלאחר הבישולים כי.. בכל זאת, קייטרינג.
  • שירותי קייטרינג בסגנון זה מספקים מגוון רחב של אפשרויות בתפריט שלהם, כמו למשל מנות בקבלת פנים, מנות עיקריות ותוספות חמות, סלטים, קינוחים, שתייה קלה, שתייה חמה ועוד ועוד.
  • מבחינת איכות, קייטרינג בשרי מקצועי משתמש בחומרי גלם איכותיים וצוות מקצועי שיודע את העבודה, מה שמבטיח שהאוכל יהיה טעים ומבושל לשלמות.
  • יתרון נוסף הוא למרות שזה עשוי להיראות כמו עלות גבוהה יותר, זה בעצם חסכוני יותר כאשר מסתכלים על ההוצאות של כל המרכיבים לארוחות, קנייה של הציוד הנדרש וכל הזמן שמתבזבז לכם על ההכנות.

עדיין מתלבטים על קייטרינג בשרי על האש?

קייטרינג תמרים – חברת קייטרינג גורמה לאירועים קטנים עד גדולים, פרטיים ואפילו עסקיים, המציע אפשרויות רבות ומגוונות לכולם עם מגוון סוגי קייטרינג שיכולים להתאים לכל אחד וכל אחת.

רוצים ליהנות מאירוע טעים במיוחד? תשאירו לנו פרטים באתר או צרו איתנו קשר באחד מאמצעי התקשורת ונשמח לספר לכם על כל האפשרויות מהם תוכלו להנות אצלנו!

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: