Search
Close this search box.

מגשי אירוח לישיבות

בעולם העסקי המודרני, אירועים משרדיים או למשל ישיבות מהווים חלק בלתי נפרד מהשגרה היומית.

בין הדרכים להפוך את הישיבות והאירועים הללו ליותר נעימים ופרודוקטיביים זה באמצעות שימוש במגשי אירוח – המגשים הללו מציעים פתרון טעים, אלגנטי ונוח עבור אירוח המשתתפים לצד שמירה על אווירה מקצועית.

מהם יתרונות השימוש במגשים אלה? האם יש סוגים פופולריים לאירוח? איך בוחרים את המגשים הללו כך שיתאימו לישיבה בצורה הטובה ביותר?

יתרונות מגשי אירוח לישיבות

חיסכון בזמן – בישיבות עבודה רבות, הזמן של כולם הוא משאב יקר. היכולת לספק אוכל בצורה מהירה וללא הפרעות מאפשרת לכלל המשתתפים להתרכז בנושאי הישיבה.

מגשי אירוח לישיבות על ידי שירותי קייטרינג מקצועיים, מגשים אשר מוכנים עוד מראש ומוגשים בקלות ובמהירות.

התאמה אישית – בין היתרונות המרכזיים של מגשים לאירוח הינו היכולת לספק מבחר מנות אשר מתאימות לכל סוגי ההעדפות וכל סוגי הטעמים.

החל ממנות ללא גלוטן למנות צמחוניות וטבעוניות, מגשים עבור אירוח במשרד מאפשרים לכלל המשתתפים למצוא משהו שיתאים לכל אחד.

פרזנטציה – המגשים הללו לא מציעים רק טעמים טובים, אלא גם פרזנטציה יפה, מראה מזמין ואסתטי.

המגשים הללו מסודרים בצורה אטרקטיבית, דבר אשר תורם ליצירה של אווירה מרשימה ומקצועית.

ככל ומדובר באירועים עסקיים, הרושם הראשוני הטוב מאוד חשוב, מגשי אירוח יכולים לסייע מאוד ביצירת רושם ראשוני מכובד וחיוני.

סוגים של מגשי אירוח נפוצים

ישנם כל כך הרבה סוגים של מגשי אירוח נפוצים, לדוגמה, מגשי גבינות בוטיק, מגשים טבעוניים, מגשים מלוחים, מגשים בסגנון איטלקי, מגשי ירקות ואנטיפסטי, מגשי כריכים וטורטיות ועוד שלל – רק נותר לבחור – מגשי אירוח למשרד שיכולים להתאים לכל אחד ולכל אחת:

  • מגשי גבינות

בין הנפוצים של מגשי אירוח לישיבות הם מגשי הגבינות, הכוללים לרוב מבחר גבינות קשות ורכות, פירות טריים ויבשים, כל מיני סוגי לחמים.

  • מגשי סלטים

המגשים הללו מאוד נפוצים ומהווים בחירה מצויינת לישיבות במהלך היום או עבור אירועים בהם רוצים להציע גם משהו רענן, קליל ובריא.

בין היתר, מגשי סלטים כוללים מגוון פירות וירקות העונה, חתוכים ומאורגנים בצורה מאוד אטרקטיבית.

היתרון הענק של הסוג הזה הוא הערך התזונתי הגבוה מאוד שלהם, אשר מספק רעננות ואנרגיה עבור המשתתפים.

  • מגשי קינוחים

על מנת לסיים ישיבה מוצלחת, אין כמו דבר מתיקה עם מגש קינוחים מפנק ועשיר.

המגשים הללו פעמים רבות כוללים בין היתר פירות, שוקולדים למיניהם, עוגיות, עוגות ועוד.

המגשים הללו מאפשרים לסיים את הישיבה בטעם מתוק וטוב ודואגים להשאיר את המשתתפים עם תחושה חיובית.

מגשי כיבוד לישיבות

איך לבחור את המגשים המתאימים ביותר?

התאמה לסוג האירוע – כאשר בוחרים מגשי אירוח לישיבות, חשוב לקחת בחשבון גם את סוג האירוע, כלומר, אם למשל מדובר בישיבות ארוכות, או לחילופין באירועים חגיגיים יותר, מומלץ לבחור במגשי אירוח יותר מפוארים, בעוד שלישיבות יותר קצרות, או פחות פורמליות למשל, אפשר לבחור במגשים שהם פשוטים יותר וקטנים יותר.

מה המשתתפים מעדיפים? לרוב מומלץ לבצע אדפטציה ולבדוק את העדפת המשתתפים, כך למשל אם הקהל טבעוני / צמחוני / זקוק למנות ללא גלוטן לדוגמה, כך תוכלו להיערך מבעוד מועד ולבנות את המגשים המתאימים ביותר, כך שכולם יוכלו ליהנות פה אחד, על מנת שכל אחד ואחת יוכלו למצוא משהו שיתאים עבורם.

משך הישיבה – כידוע, ישיבות עשויות לקחת זמן, יכול לנוע בין שעה לשעתיים לשלוש שעות, ובמקרים מסויימים (וקיצוניים) אף יותר. לכן, בשעות הבוקר ניתן לבחור במגשים קלילים יותר, כמו למשל מגשי פירות טריים, בעוד שישיבות בשעות הצהריים למשל או בשעות הערב, סביר להניח שידרשו מנות יותר משביעות, כמו למשל כריכים, מגשי סלטים או מנות עיקריות קלות.

איכות ושירות – רצוי ואף מומלץ לוודא שספק הקייטרינג משתמש במוצריים טריים ואיכותיים. במידה ותבצעו בדיקה מוקדמת של תפריט מגשי האירוח, תוכלו לקבל תמונה של איכות המזון המוצע.

בנוסף לכך, חלק בלתי נפרד מהקייטרינג הוא שירות הלקוחות. מומלץ לבחור בספק קייטרינג אשר מציע שירות טוב ואדיב, יעיל וזמין, אשר מסוגל לענות על בקשותיכם ועל שאלותיכם בזמן אמת.

עלויות – בשלב הגישושים, כאשר רוצים לבחון את העלויות, לאחר שעושים את סקר השוק הראשוני ניתן (ורצוי) להגדיר את התקציב על מנת שתוכלו להוריד אפשרויות שאינן רלוונטיות עבורכם.

מגשי אירוח יכולים להגיע במגוון רחב של טווח עלויות, החל מכמה מאות שקלים לכמה אלפים.

חשוב מאוד שתזכרו שהאיכות של המזון וגם השירות הם פקטורים מאוד חשובים, לכן יש להימנע מבחירת האפשרות הזולה ביותר.

לעיתים הזול עשוי לעלות ביוקר.

פתרון מעולה לכל שעות היום

מגשים לאירוח עבור ישיבות מהווים פתרון מעולה לשיפור האווירה ויעילותן של הישיבות, לצד העובדה שהם מציעים גם התאמה אישית, חיסכון בזמן, אסתטיקה ורושם חיובי, לצד מתן מענה לצרכים התזונתיים של כלל המשתתפים.

שימוש בקייטרינג מקצועי יקל עליכם את כל התהליך בצורה פשוטה, חסכונית ויעילה, ממש פתרון מעולה עבור ישיבות לאורח כל שעות היום.

קייטרינג לאירועים – גורמה לאירוח מושלם

בין השירותים הפופולריים ביותר בתחום מגשי אירוח לישיבות הוא קייטרינג תמרים אשר מציע מגוון מגשי אירוח אשר מותאמים לכל סוגי הישיבות והאירועים.

קייטרינג זה ידוע באיכות הגבוהה ובטריות המוצרים, בשירות היעיל והמהיר וכמובן, במגוון הרחב של אפשרויות ההתאמה האישית.

כמו כן, זהו קייטרינג גורמה עבור אירועים עסקיים ופרטיים – אנחנו כאן בשבילכם, החל מהשיחה הראשונית, שלב בחירת התפריטים, בחירת דרגת הכשרות, עד לבחירה של המפות והמפיות.

אז אם גם אתם רוצים לחסוך זמן ולספק מגשי אירוח טעימים וטריים בישיבות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, וביחד ניצור לכם התאמה שתשאיר את כולם עם טעם של עוד – 03-5508422.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: